Naudokis mūsų paslaugomis nuotoliniu būdu
Jeigu dar nesi Luminor klientas, tai padaryti gali puslapyje Tapk klientu: paspausk mygtuką Tapk klientu internetu, užpildyk registracijos formą, o mes susisieksime ir susitarsime dėl tinkamo laiko Skype pokalbiui.
Tai lengviausias būdas prisijungimui prie Luminor|DNB interneto banko ir mobiliosios programėlės. Daugiau informacijos apie Smart-ID gali rasti čia.
Nori turėti visateisę prieigą prie e. paslaugų ar elektroninės bankininkystės? Rinkis Smart-ID Qualified Electronic Signature (QES). Jeigu naudoji Smart-ID Basic, vos per kelias minutes jį gali paversti Smart-ID QES. Žiūrėk vaizdo įrašą ir sužinok, kaip tai padaryti paprastai ir greitai.
Visi dokumentai bus pasirašyti Dokobit portale, daugiau informacijos apie tai gali rasti čia.
Karantino laikotarpiu bekontakčio mokėjimo riba yra padidinta nuo 25 iki 50 eurų.
Kaip užsisakyti naują mokėjimo kortelę?
Norėdamas užsisakyti naują debeto kortelę, prisijunk prie savo interneto banko paskyros.
Jeigu naudoji Luminor|DNB interneto banką, pasirink Sąskaitos/kortelės → Mokėjimo kortelės → Naujos kortelės užsakymas.
Jeigu naudoji Luminor|Nordea interneto banką, pasirink Kortelės → Paraiška debetinei kortelei.
Mokėjimo kortelė bus pristatoma paštu, tavo nurodytu adresu.
Kaip pakeisti mokėjimo kortelės limitus?
Norėdamas pakeisti mokėjimo kortelės limitus, prisijunk prie savo interneto banko paskyros.
Jeigu naudoji Luminor|DNB interneto banką, pasirink Paraiškos → Nauja paraiška → Dokumentų grupės: Mokėjimo kortelės → Prašymai: Prašymas pakeisti mokėjimo kortelės operacijų limitus.
Jeigu naudoji Luminor|Nordea interneto banką, pasirink Kortelės → Kortelės limito pakeitimas.
Jeigu turi klausimų apie naujos kortelės aktyvavimą, limitus, PIN kodus, jei pametei kortelę ar ji buvo pavogta, atsakymus rasi čia.
Jo pasitikrinimui prašome naudoti mūsų nuotolinius kanalus: interneto banką, mobiliąją programėlę bei bankomatus.
Kaip atlikti mokėjimą?
Mokėjimams atlikti prašome naudoti mūsų nuotolinius kanalus: interneto banką arba mobiliąją programėlę. Karantino laikotarpiu gali atlikti mokėjimus ir paskambinęs mums +370 5 239 3444.
Kaip sukurti nuolatinį mokėjimą?
Nuolatiniai mokėjimai ir e. sąskaitos gali būti sukurti tavo interneto banko paskyroje.
Jeigu naudoji Luminor|DNB interneto banką, pasirink Mokėjimai → E. Sąskaitos → Prašymai → Naujas.
Jeigu naudoji Luminor|Nordea interneto banką, pasirink Operacijos → Nuolatiniai mokėjimai → Pridėti periodinį mokėjimą.
Kaip pakeisti operacijų limitus interneto banke?
Jeigu naudoji Luminor|DNB interneto banką, pasirink Paraiškos → Nauja paraiška → Dokumentų grupės: Kitos paslaugos → Prašymai: Prašymas pakeisti operacijų limitus interneto banke.
Jeigu naudoji Luminor|Nordea interneto banką, pasirink Paštas → Naujas laiškas → Laiško tema „Mokėjimai”.
Užsisakyti arba pakeisti jau turimą paslaugų krepšelį, galima prisijungus prie savo interneto banko arba paskambinus mums +370 5 239 3444.
Jeigu naudoji Luminor|DNB interneto banką, pasirink Sąskaitos/kortelės → Paslaugų krepšeliai → Užsakymas ir peržiūra. Pažymėk norimus pakeitimus ir juos patvirtink.
Jeigu naudoji Luminor|Nordea interneto banką, pasirink Paraiškos → Nauja paraiška → Paraiška paslaugų krepšeliams.
Užsisakyti ar pasikeisti paslaugų krepšelį gali interneto banke. Daugiau informacijos – čia.
Norėdamas gauti paskolą, turi užpildyti paraiškos formą savo interneto banke arba mūsų puslapyje: viršutiniame meniu pasirink „Paskolos“, pasirink paskolos rūšį, užpildyk paraiškos formą ir pateik visą reikiamą informaciją. Jeigu turi klausimų dėl būsto įsigijimo, konsultuokis dėl finansinių galimybių nuotoliniu būdu – registruokis konsultacijai čia.
Norėdamas gauti paskolą, turi užpildyti paraiškos formą. Jeigu naudoji Luminor|DNB interneto banką, pasirink Paskolos → priklausomai nuo paskolos rūšies, užpildyk paraiškos formą ir pateik visą reikiamą informaciją.
Paskolos sutartis gali pasirašyti naudodamas Smart-ID Qualified Electronic Signature, m. parašą ir e. parašą.
Jeigu turi klausimų dėl mokėjimų atidėjimo ar susiduri su finansiniais sunkumais, kreipkis į mus ir kartu rasime geriausią sprendimą.
Norėdamas gauti lizingą, užpildyk paraišką mūsų puslapyje. Daugiau informacijos apie lizingą gali rasti čia.
Jeigu turi klausimų dėl mokėjimų atidėjimo, visus atsakymus gali rasti čia arba gali kreiptis į mus.
Užpildyk paraišką, pasirašyk ir nusiųsk lizingas@luminor.lt.
Lizingo sutartis gali pasirašyti naudodamas Smart-ID Qualified Electronic Signature ir e. parašą.
Dėl būsto draudimo gali kreiptis užpildydamas šią paraišką.
Dėl asmens draudimo gali kreiptis čia.
Dėl būsto paskolos gavėjo gyvybės draudimo gali kreiptis čia.
Informaciją apie kelionių draudimą gali rasti čia.
Draudimo sutartis gali pasirašyti naudodamas Smart-ID Qualified Electronic Signature ir e. parašą.
Norėdamas atsidaryti indėlio sąskaitą, prisijunk prie savo interneto banko paskyros.
Jeigu naudoji Luminor|DNB interneto banką, pasirink Taupymas/Investavimas → Taupymas → Naujas indėlis.
Jeigu naudoji Luminor|Nordea interneto banką, pasirink Taupymas ir Investavimas → Indėliai → Atidaryti terminuotą indėlį/Atidaryti terminuotąjį indėlį su periodiniu palūkanų mokėjimu/Atidaryti taupomąjį indėlį.
Interneto banke taip pat gali ir nutraukti indėlį.
Daugiau informacijos apie terminuotojo indėlio sąlygas Luminor|DNB klientai gali rasti čia, Luminor|Nordea klientai – čia.
Jeigu nori investuoti, kviečiame pradėti naudotis Luminor Investor.
Norėdamas pradėti kaupti III pensijų pakopoje, gali užpildyti paraišką čia.
Norėdamas pradėti kaupti II pensijų pakopoje, gali užpildyti paraišką čia.
Sutartis gali pasirašyti naudodamas Smart-ID Qualified Electronic Signature ir e. parašą.
Jeigu naudoji Luminor|DNB interneto banką, gali pradėti kaupti ir ten. Pasirink Taupymas/Investavimas → Pensijų fondai → „Nauja II pakopos sutartis“ arba „Nauja III pakopos sutartis“.
Jeigu jau kaupi III pakopoje, savo taupymo rezultatus gali matyti interneto banke, pasirink Taupymas/Investavimas → Pensijų fondai → Pensijų sutartys.
Daugeliu mūsų nuotolinių paslaugų gali patogiai naudotis savo interneto banke arba mobiliojoje programėlėje. Jeigu nori pradėti naudotis Luminor interneto banku, skambink +370 5 239 3444.
Interneto banko sutartį gali pasirašyti naudodamas Smart-ID Qualified Electronic Signature ir e. parašą.
Parsisiųsti mūsų mobiliąją programėlę ir gauti atsakymus į dominančius klausimus apie programėlės naudojimą gali čia.